Inte orginella frågor.

hej, uppge din ålder:
- 3x5
vad åt du till frukost?
- Jag hann inte äta frukost, jag hade klädkris.
hur spenderar du sommaren?
- I vattnet.
vad förfestar du på?
- Sirap
nätlinnen?
- Så ett par år sen
vem hånglade du med senast?
- Jag är egoist, jag delar inte med mig av min saliv.
vem fick du senast en komplimang av?
- Sanne för 5 sekunder sen.
vad sa personen i fråga?
- "Du har fint hår" (för att jafg bad henne att ge mig en komplimang.
vad är riktigt jävla töntigt?
- Kim som står bakom mig.
när gjorde du senast bort dig?
- Igår när jag skulle gå av bussen.
pinsamt fylle-sms?
- Jag är alldid full när jag smsar
knark?
- Ibumetin
vem hade du senast en dispyt med?
- Sanne för 5 sekunder sen
vad handlade det om?
- Att jag ville att hon skulle ha en dispyt med mig
vart köper du dina kläder?
- Vero Moda, jag borde bli en vandrande reklam för dem.
schysst film du sett nyligen?
- Return of the Texas chainsaw massacre. Den var rolig.
byxor?
- eeh.. nej? Nudist. 
när är någon söt?
- 23 Maj 2043
push-up?
- snarare push-in
hur bor du just nu?
- I en äcklig mörk håla
trivs du med hur du bor?
- Vem trivs i en äcklig mörk håla?
vilket är ditt livsmål?
- Happy Meal
vad har du för puder?
- Mjöl.
har du använt någon hårprodukt idag?
- En hårborste.
hur många speglar finns i det rum du är i nu?
- Det finns ingen här.
var är du nu?
- I datasalen i skolan.
har du bråkat med någon idag?
- Nej, jag är för snäll för sånt.
saknar du någon nu?
- Nej.
isåfall vem?
- Ingen
röker du?
- Nej jag cill ha fin hy och fint hår
dricker du alkohol?
- Nej faktiskt inte.
tar du droger?
- Ibumetin sa jag ju
vad köpte du senast?
- En Elle tidning och cola.
har du åkt fast för snatteri någon gång?
- Nej jag är snäll
när var du i en affär senast?
- Igår
mötte du någon du kände då?
- Inte just i den affären.
tycker du om dina grannar?
- Jag känner dem inte
anväder du icq eller msn?
- Msn.
hur många datorer finns i ditt hus?
- 5 tror jag.
när fick du senast en present?
- Det var länge sen.
vad har du för framtidsplaner?
- Gå i pension.
när gjorde du senast något riktigt dumt?
- Jag slog Cornelia nyss.
vad drack du senast?
- Mjölk direkt ur paketet.
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?
- Några
har du några högklackade skor?
- 6 st.
vilken är din favoritfärg?
- Ååååh.. Ehhh.. Det beror på...
sämsta färg då?
- Definitivt orange
har du blivit hotad via telefon?
- Nejdå..
vilket av wasas knäckebröd tycker du mest om?
- Va? nyttigt?
finesse eller wella?
- Sunsilk
absolut dance eller absolut music?
- Nej!!
goth eller pop?
- Nej!!
vad har du för planer till helgen?
- Träffa kompisar.
har du en hårborste i din väska?
- Nej, men jag borde.
hur många lampor har du i ditt rum?
- 4.
varför är alltid tak vita?
- För att rummet ska se större ut 8)
vill du ha barn?
- Nej men det kommer nog ändå.
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?
- Hyper.
är det många som alltid läser din dagbok på helgon?
- Dagbok? Helgon?
vilken färg har du på dina underkläder nu?
- Svart och rött.
vad tycker du om sex and the city?
- Ibland beter de sig lite underligt, men den är bra.
hur ofta loggar du in på skunk?
- Skunk?
gillar du dokumentärer?
- En dokumentär för mig är lejon som har sex och ser uttråkade ut, så nej.
längtar du till din nästa födelsedag?
- Ja...
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
- Ja...
har du rakat dina ben någon gång?
- Ja...
är du feminist?
- Ja, fast inte FI
vilka språk kan du prata?
- Svenska, engelska, "spanska", "tyska."
skulle du kunna ha silikonbröst?
- Nej, jag tycker inte om stora bröst.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?
- 18.
cigaretter då?
- 18.
borde man få röka på pubar?
- Speciella områden kanske?
är du sugen på något nu?
- Ja, Kyckling.
vilken är din favoritkaka?
- Chocolate Chip Cookies
när fikade du senast?
- Åååh.. fika...
vilken stad är din mamma från ursprungligen?
- Enköping!
är 50 cent bra?
- nej!
har du kvar dina barndomsskivor?
- JJag har gett dem till min syster.
vem pratade du med senast?
- Min brorsa
vad pratade ni om?
- Bananer
brukar du bada i sjöar om somrarna?
- Ja, jag måste
vad gör du just nu:
-Det här.
vilken var din första konsert:
- Soundwave.
när hånglade du senast:
- Jag sa ju att jag är ego.
är du pinsam på fyllan:
- Jag är inte full.
är du blyg:
- Ja!
roligaste resa:
- uuhm.. Grekland
vilken tid gick du upp idag:
- 06.20
när kräktes du senast:
- 7 år sen.
varför hånglar man:
- Man vill smaka på varandras slem.
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu:
- Yellowcard - Twentythree
har du sovit i din egen säng inatt:
- Ja...
har någon annan sovit i din säng inatt:
- Nej...
har din pappa glasögon:
- Nej...
har din mamma glasögon:
- Ja...
har du glasögon:
- Nej...
vad sa du allra senast, till vem & varför:
- "du kan väl skala resten själv?" Till min brorsa, han tyckte att jag skulle skala hela hans banan.
bor du i sthlm, gbg eller malmö:
- Jag anser mig själv bo i Uppsala.
vem är du mest kär i just nu & varför:
- Alvedon, för jag har ont i huvudet.
har du sagt jag älskar dig till någon idag:
- Nej...
är du homosexuell:
- Nej.
kyss på första dejten:
- Vaddå dejt?
vad tycker du är äckligt:
- Grönsaker
vad såg du senast på tv:
- Tyra Bank's show
vem fick du sms ifrån senast & vad stod det:
- Från nåt saldo grej "Hej! Ditt kontantkort har 97.84 kronor kvar.
har du köpt någonting idag, i så fall vad:
- Nej...
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon:
- Ja... Socialfobi
vem ringde dig senast:
- Pappa.
vad tycker du om sex före äktenskapet:
- Varför inte?.
är det lätt att förföra dig:
- förföra... hehe
hur svarar du i telefonen:
- Hallå.
tycker bäst om varm eller kall oboy:
- Kall
har du fått någon mer komplimang sedan sist?
- Ja...
vad heter dina bästa kompisar?
- Alvedon, Ibmetin, Ipren...
vad äger du för skor?
- Sneakers, espadrillos, pumps, stövlar.. etc 
tilltalsnamn:
- Sofie
efternamn:
- Hagen
bor:
- Östhammar.. suck..
jobb/studerar:
- 9:an.
3 betydelsefulla band just nu:
- Yellowcard, Simple Plan, My Chemical Romance
senaste biobesöket:
- Datemovie.
vem ska du gifta dig med:
- Alla.
har du badat i år:
- Ja, man har väl badkar ;P
senast lästa bok:
- The Collector.
det bästa ordet:
- Seriöst.
vill du sluta svara på frågor nu?
- Jag vill ha salami.
varför det?
- För det är gott.
hej då:
Salami...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback