Allsång i duschen

Nu är jag alltså här igen, samma gamla visa med Lagerkvist och svenska lektion... Det är dock lättare nu att jobba med Lagerkvist, nu har vi lite struktur i arbetet. Nu ska jag göra resten av mitt arbete hemma.
Jag inser att ordet "dock" låter väldigt gammaldags, men det är så lätt att använda. Ett ord på fyra bokstäver...

Snart är det kör också, Jag kan ju verkligen sjunga. Speciellt nu när jag är förkyld också.
Det enda jag är bra på är allsång i duschen, om ens det ;P

Det snöar och ser kallt ut, och jag har inte den minsta lust att åka hem, inte nu när jag sitter vid det här trevliga elementet. Det är alltid så himla varmt här.
Men nu är jag redo för sommaren, första sommarkläderna kommer nästa onsdag tillochmed. Jag är så trött på snön och kylan.

Nästa vecka är det underbart sportlov. Imorgon slutar vi tidigare ; )

Hugg Haj!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hugg haj du med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback