En bra dålig dag

Idag har jag försovit mig och glömt gympakläder. Inte en bra dag.
Iofs fick jag MVG på engelskaprovet, och slutade tidigare. En bra dag.
Jag försov mig i en och en halv timme men jag kom bara 15 minuter försent ; ) Det roliga var att jag vaknade av att Börje (styvpappa) sa något med ordet "försovning". Då letade jag febrilt efter min mobil som jag använder som alarm, den låg i sängen så jag måste ha vaknat när jag skulle, men somnat om. Det kommer jag inte ihåg alls.

Nu är det sportlov, och nej jag tänker inte sluta tjata om det :P Sköööönt.

Jag har åkt ny gul buss tre gånger på raken nu. Jag hatar att sitta i bussar, mina lår blir som valar, det känns som om alla sitter och tittar på mina gigantiska lår. Precis som om de inte skulle ha något bättre för sig.

Jag vill äta något men det finns inget gott att äta. Jag ska kolla ändå.
Det fanns hårdmackor med skinka. Det får duga.

Vi hade prov i samhällsekonomi idag, det gick ovanligt bra. Kanske för att jag fattar hela grejen. Samhällsekonomi är som matte när man fattar det, som ett pussel där man lägger sista biten. Därför tycker jag om det. samhällsekonomi, inte pussel. Pussel är frustrerande.

Efter sportlovet ska vi börja med Geografi. Jag är så dålig på det så att det är kul.
I 7an skulle vi ha en redovisning i geografi, man kunde välja mellan att göra en karta eller ett diagram, det säger ju sig självt vilket som är bäst. Så vi försökte med kartan, det gick inte och vi tog ett diagram istället. "vi" är alltså jag och Sanne. Sen skulle vi redovisa då. Vi hade inte gjort så mycket och den hela stora grejen som inte vi fattade var att alla skulle komma fram till samma sak.
Det gick ju inte vidare bra det.. Vi kunde inte svara på frågorna heller.
Jag förväntar mig alltså inte att det kommer gå så bra för mig.

Nu ska jag läsa fanfiction.
Om zombier.
Som jag är rädd för även fast de inte finns.
Det kallas självplågeri.

Hugg Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback