Jag skymtar golvet

Jag har en pop-up blockare! Varför har jag inte tänkt på det förut? Jo, för att jag trodde naivt att det som jag hade innan, Google blockaren, skulle ändra sig och faktisk börja blocka saker. Men nej. Och jag började tröttna på 5 pop-up rutor i minuten...

Jag har städat mitt rum! Jag har städat mitt rum. Quite an accomplishment.
Jag har tagit bort alla grejer från golvet så man faktiskt ser golvet! Jag hade glömt hur det såg ut. Det såg inte så speciellt ut.
Jag behöver fortfarande dammsuga, men det tar vi sen ; P

Jag har blivit dator beroende igen, förut kunde jag gå veckor utan att sitta framför datorn. Nu är det nästan det enda jag gör, när jag inte gör andra saker.
Ok jag är inte dator beroende, men när jag inte har något att göra, vilket är ofta, då sätter jag mig framför datorn.

Hehehe... Jag kanske ska göra rabarberpaj idag... Det finns ett jättegott recept när man hyvlar margarin över en blandning av mjöl och socker ovanpå rabarberna. Det ska jag nog göra...

Hugg Haj! Och ät rabarberpaj.

Kommentarer
Postat av: Roos

Haha, gamla blogginlägg! Fan vad sött! Hugg Haj? haha

2008-12-13 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback