Sentimentalitet

Åh sentimentalitet.
Nu har jag gått ut 9an. Nu är det slut med grundskolan. Slut med min underbara klass.
Jag plågar mig själv med en sån där graduation song : As we go on, we remember
                                                                                                    All the times we had together
                                                                                                    And as our lives change, from whatever
                                                                                                    We will still be, friends forever

Jag är lite sån.
Vi hade i kyrkan iaf, och när det var slut och vu skulle gå ut så började musikerna spela melodin till "Tro" (Marie Fredriksson) som vi sjöng i kören, och det var som eftertexter på sista avsnittet på sin favoritserie. Skitsorgligt.
Det var ingen som ville gå sen heller. Ja, men alla vet ju hur det känns om man tycker om sin klass.

Nu är det match med Sverige!
Hugg Haj!



Kommentarer
Postat av: Sanne

Nu har det faktiskt gått tio dagar... Vad gör du för nåt egentligen? ;p

Postat av: sanne (once more)

det var faktiskt sorgligt. jag kan bli lite vemodig när jag tänker på det nuförtiden, även om det var ca sex månader sen...

2006-12-20 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback