Tre år senare...

Ojdå! Här har man minsann inte bloggat på 9 dagar... Hehe.. hosthost.. *pinsam tystnad*

Ja, vad kanman säga om dagens vardag då? Inget alls, för man kan nog inte säga "dagens vardag" haha! Jag är så festlig.
Nej, men ärligt... Vi har ju balen som jag tänker kalla bal oavsett, varför kan det inte bara vara en bal? det funkar ju för alla andra! Iallafall, jag får ångest över kläder, vad ska jag ha på mig?!Äsch jag orkar inte hålla på, jag bryr mig inte längre. Jag får väl ha på mig en klänning då... Alla andra ska ju det.

Jag borde göra en lista över betygen som jag har fått reda på. Jag vill börja i gymnasiet. Jag ska gå på Internationella Gymnasiet! Fan va kul det ska bli! Det verkar vara en ashäftig skola. De har kaffeautomat!!
KAFFEAUTOMAT!!! Ok, det är inte det enda skälet till att det är häftigt´, de gör en massa andra coola saker också.
Jag vill börja nu iaf.
 Imorgon är jag ledig! Precis som alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback