Ambivalent kallas det.

haaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nu är det snart slut! Allt det här tjatet om Pär Lagerkvist! Slut. Imorgon.
Jag är iallafall klar med det jag skulle göra hemma. Hehehe...
Vi får de hur det går imorgon då..
Bra förhoppningsvis.

Jag ska göra pricktest. För att kolla om jag har cancerfläckar, då måste man ta bort dem.
Hoppas att de inte måste ta bort min "skönhetsfläck" eller vad det heter. Den definierar mig, den är jag.
Jag är ingenting utan den!

Nu har fågelinfluensan spridit sig längs kusten. Jag tänker täcka hela mig med sån där folie. Och inte gå ut. Och leva på IV droppar utan fågelinfluensan.

Jag har kris i min framtid, Jag är splittrad, jag vill gå ett program på gymnasiet, men jag vill bli något som inte har med det att göra... Jag är ambivalent.

Nu ska jag gå och ambivalenta mig lite till.

Hugg Haj!

Kommentarer
Postat av: Toker

Hur kommer det sig att du ska göra ett pricktest? Hoppas det inte är något allvarigt!

Postat av: Crystaldrop

Nejdå, det är inget allvarlig just nu, ska kolla mest för att det inte ska bli allvarligt. Sen är ju min morsa sjuksköterska, så det är väl en yrkesskada från hennes sida också ;)

2006-03-09 @ 19:36:34
URL: http://crystaldrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback