Att dansa på rosor utan taggar.

Tänk en sån där skattsökare på 1500 talet typ (jag vet inte när de levde) Såna som man gör filmer om. Pirater ungefär. De har en skattkarta som de följer till en ö, enligt kartan ska de gå till ett särskilt ställe, där ska skatten ligga nedgrävd. De gräver, och vad hittar de? En kista, de bryter upp låset och hittar en massa guld och juveler.
Tänk deras lycka.
Just nu är jag som en skattsökare som har funnit sin skatt. Jag har hittat min skatt.

En sida full med kläder som lätt skulle kunna passera som märkeskläder, eller åtminstone dyra kläder. Grejen är den att de är billiga som kläder på h&m ungefär. en jättefin tröja för t ex 150 kr. en klänning för 400 kr (underbar) väskor, skor, allt man kan önska sig.
Jag vet inte om det finns nån hake med allt det där, men tills jag hittar den, kan ni hitta mig i sjunde himlen.

Hugg Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback