Bye bye Hugg Haj!

Nu har jag köpt min jacka! Iofs har jag sett jättemånga som har en sån, fast jag vet inte om jag har sett nån som har en blå.. I alla fall så älskar jag min jacka som bara kostade 200 kr. Den är marinblå trenchcoat med skärp i midjan och dubbelknäppning.

Jag är så trött på att gå i skolan. Min katt ligger på golvet, han behöver inte gå i skolan! Han kan bara ligga på golvet om han vill.
Snart är det påsklov. Snart är det påsklov. Snart är det påsklov.
Jag har två prov (vad jag vet) att plugga till. Jag ORKAR inte plugga till dem. Ett prov har jag imorgon, det började jag plugga på igår. Ett annat har jag antingen i morgon eller på onsdag. Det har jag inte börjat på.
Jag måste göra klart alla spanskauppgifter.
Jag orkar verkligen inte med skolan. Jag ska börja skolka. Jag tror att jag drömde att jag skolkade jättemycket.
Skolan är djävulens påfund.

Jag ska köpa en väska nästa gång jag får pengar.
Jag tror fan att jag ska köpa två väskor.
Och en vit halsdukssjal som finns på HM som alla har minst tre av.

På Juicy är juice dyrare än caffelatte.
Kanske för att den är färskpressad och hela konceptet med Juicy är just juice.

Jag kan stava till juice.

Believe - Yellowcard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback