Förvirring är bara mitt mellannamn.

Ursäkta men varför visas IP numret i kommentarer?
Vad ska man med det till? Varför ska jag veta vilket IP nummer andra har?
Det är ju inte så att jag kan göra något med det.
Eller?

Det är som att långa människor spelar basket. Ok men måste vara lång och så, men blir inte korta intresserade i basket? Är alla långa människor födda med basketgener? Tänk om inga långa människor vill spela basket längre?
varför vill långa människor spela basket???!
Så om man är lång spelar man automatiskt basket? Spelar man basket för att man är lång, eller är man lång för att man spelar basket?
Tänk på alla som är långa som inte spelar basket då? Vad är det för människor? Vad ska de göra? Måste man gilla basket för att man är lång? Blir man lång bara för att man ska spela basket? Är det syftet med längd? Så alla som är långa som inte spelar basket, är de onödiga och misslyckade?
JAG FATTAR INTE!!!

Ok... Nu pratar vi om annat..
Jag har ett massivt finn outbreak! Det är en riktig finne på min haka som gör ont! EN RIKTIG! Som gör ont.
Ok en finne kanske inte är massivt outbreak, men det är en riktig finne! Som inte går att klämma på än! den gör ont...


Hugg Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback