Gör något konstruktivt.

Nu tar det än så länge 3 minuter att berätta om Pärra Lagerkvist. Jag tog 10 rader på en sida och gjorde om det till 30 rader på word.
Jag lade in en massa onödiga förklaringar som vad man kan göra i Växjö och vad lyrisk modernism är.
Jag får göra mer sen.

Jag har fortfarande inte hittat biblioteksboken!
de kommer döda mig.

Jag vill ha godis. Helst nu.
Jag är sockerberoende.

Jag måste plugga på elektrokemi.
Jag har inte gjort det än.

´Jag har en inneboende i mitt rum! Han heter Max och är ett marsvin.
Det är min syrras egentligen, men gon är allergisk mot hö, och det måste man tydligen ha i buren.
Men det gör inte mig nåt. Jag gillar Max. Även fast han vill äta mitt halsband.

Nu ska jag göra något konstruktivt.
Jag brukar alltid säga så, men jag är inte riktigt säker på vad det betyder.
Något bra antar jag.

Hugg Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback