Himmelska Åre

Jag är i Åre. Värsta high tech stuga som Amanda skulle kalla det.
Himla trevligt med pingis bord och jacuzzi och golv värme och projektor TV. Det är som en bio i vardagsrummet ;P

Men nu är det ju inte för stugans skull jag är här.. Det är ju för att åka skidor!!
Visst min begränsning går vid röda backar, men blåa backar är faktiskt också kul. Men jag är ju bättre nu är förra året om man säger så.

Jävligt skön stämning här verkligen, det känns så lugnt och avslappnat och helt enkelt soft.

Alla är så trevliga i Åre! Först alla snälla trevliga (snygga, asheta) skidlärarna som iofs är lärare åt mina mindre syskon, men lika trevliga för det. Sen en som jobbade på ICA, Emilia ville ha såna här hjärtformade chips, och det stod inte framme, så då gick han in på lagret och letade jättemycket, men det va nåt fel på lagret, sen kom han tillbaka och erbjöd värsta "alternativa lösningar" och lyfte bort kartonger och en massa grejer, till sist hittade han en påse med hjärtformade chips, och han var så TREVLIG! Jag älskar snälla trevliga människor. Jag blir rörd av sånt.

Underbart är det här i alla fall.

Hugg haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback