Nej jag är inte arg.

%&#¤%##"#¤#!!!! Blogg%&"#&"%¤"!/#"!!!

Som vanligt så försvinner hela skiten när man ska publicera bara för att man har skrivit lite för länge...

Jag ska i alla fall beställa en randig jävla tröja som jag har skrev mer om när jag skrev för 5 minuter sen, men det försvann ju. Så nu kommer ingen få veta om den randiga tröjan!
Sen ska jag beställa 2 vita satans linnen också.
Och nu får jag reda på att skiten kommer inte förän i MAJ!! om TVÅ månader!!

Ok.. Nu lugnar vi ner oss och beter oss värdigt och sansat som bildade människor skulle göra.
Vi ska inte få utbrott på tangentbordet som gör livet omöjligt för oss.
"oss" "vi" Nej jag är inte schizofren.

Och tack till Emma för hjälpen med att bestämma kläderna!

Hugg Haj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback