Schizofren eller vad?

Ok, nu fick jag upp lusten igen.
Kanske.
Jo.
Ok.

Ja, när jag skulle gå hem i alla fall så var jag konstig. Jag gick runt och kollade på bussar hela tiden och såg inte var jag gick och hamnade mitt på vägen och i snöhögar, sen började jag skratta. Jag måste ha sett lite sinnessjuk ut.

Bethany Joy Lenz och Something Corporate är bra musik.

Jag försökte bryta mig in i en dörr idag. Eller genom en dörr kanske. Nej. Ett rum då?
Anyway, det var sifferkombination och jag kom till 700 ungefär, sen skulle vi gå..
haha! Nu kanske polisen kommer och tar mig. Jag har ju förfan erkänt ett brott! Ok, jag försökte inte bryta mig in, jag lekte med låset bara, och den som ägde låste sade att jag fick.
säger vi..
MEN DET VAR SÅ!!
kanske...
MEN VAFAN!
hehe...

störd schizofren.

Hugg Haj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yay Sofie! We love Bethany Joy Lenz, don't we? :D
Hade jag haft tid skulle jag skriva en längre kommentar, men det har jag itne så.. Puss hej på dig tussilull!

Nu har jag kommenterat, så då får du kommentera ;)

//Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback