Vaddå fritid?

Jag tror att jag känner mig lite konstruktiv!
Nu har jag iallafall skrivit så mycket om Lagerkvist att det tar 6 minuter att berätta. Om jag inte börjar babbla i racerfart som jag vanligtvis brukar.
Nu måste jag bara skriva 4 minuter till så är det klart, förutom att jag måste dela upp arbetet mellan mig och Daniel (han ska ha halva) jag tror att han är bra på att redovisa, han läste en dikt himla bra förut iallafall.
Sen ska jag bara hitta två komplicerade diskussionsfrågor om Lagerkvist som klassen ska jobba med som ska ta en halvtimme, inklusive genomgång av frågorna.
Sen är det nog klart!
Förutom att jag måste kolla igenom vad resten av gruppen har gjort så att det är bra. Snälla var bra.
Sen ska jag skriva ut lite mer grejer vi ska visa på overheadgrejen som luktar gammal bok.
På tal om böcker så har jag hittat biblioteksboken! YAY! Ska lämna imorgon.
I alla fall, jag måste bestämma vad som ska högläsas och fråga läraren om han kan kopiera så att klassen kan ha egna exemplar och kanske att de läser också. Det kanske är bra? Det ska jag ta upp med gruppen...

Det är tydligen ganska mycket kvar att göra..

Nu ska jag plugga elektrokemi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback