En fluga

Jag gick och handlade idag. Alltså inte kläder och sånt, utan på Hemköp. Mat. Typ.
Iallafall så handlade jag relativt nyttiga saker! Mjölk, juice, nudlar,  nån pasta grej, pålägg.
Inget godis! Yay me!
Grejen är att jag är ensam hemma i helgen, det är därför jag handlade, ajg brukar inte gå och köpa mat i vanliga fall.

Jag har upptäckt en trend bland bloggare, att skriva dagens outfit. Personligen tycker jag inte att det är en nödvändig grej om man säger så, men jag ska väl också ha mina femton minuter i rampljuset så jag ska göra ett engångs gästspel då. För sakens skull.
Alltså:
Dagens outfit:
Slitna mysbyxor med strategiskt utplacerade hål.
Grönt linne med improviserade fläckar.
Gråa strumpor med gröna ormar, de också med strategiskt utplacerade hål.

Så! Det var väl himla spännande?

Jag får fortfarande ångest över SO arbetet, det ska vara inne på torsdag och jag vet inte om min medarbetare är klar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback