Hej kom och hjälp mig (av flera skäl)

Solen skiner, det är varmt, och jag har solglasögon. Inomhus.
Jag har lyckats med att bli sjuk precis när sommaren börjar visa sig. Solglasögonen motverkar huvudvärk. Enligt mig iallafall.
Te, alvedon, Ipren, vitaminer, halstabletter, nässpray... Vad hjälper egentligen?
Jag är så jobbig när jag är sjuk.

Glass! Jag ska hämta en glass!

Håll huvudet högt. Annars rinner snoret.

Jag måste uppskatta mina solglasögon lite, det blir inte imma när jag andas som det brukar bli på alla andra. Även fast jag får lite utstående öron.

Jag vill se hockey VM ikväll. I sommar är det VM i fotboll, det är kul.

Jag vill vara ett moln, på en himmel, fast inget åskmoln, ett fint moln som ska titta på allt och sen ska jag träffa andra moln och så flyger vi runt och leker hästar och kor och sköldpaddor och sånt.

mmm  glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback