Man har väl resurser!

Nu känner jag mig lite smått lättad. Jag är i stort sett klar med Nepal arbetet, det är bara en källförteckning, avslutning och en innehållsförteckning kvar att göra. Puh...
Jag har ju fortfarande engelska grejen kvar att göra och dum som jag är tog jag med mig skiten till skolan idag, även fast vi inte har engelska... Och så tog jag inte hem det igen...
Ja, men då har jag iallafall tid att plugga på svenskan och skriva engelska recensionen. Varför kan jag inte ta hem det jag ska jobba med?!
Det skulle underlätta så mycket...

Ja, men om man skulle ta och gå och skriva engelska recensionen.

men.... det var då in i självaste...!! Var har jag blocket? Jo, i skolan. suck.

Jag får ta ett annat block.

Jag vill skriva engelska grejen och ha det färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback