Pär Lagerkvist -part II-

Nu ska jag använda det här inlägget till att skaffa en överblick om vad jag har kvar att göra till den 15 juni.

1. So arbete att lämna in den 18 maj.
2. Engelska arbete att lämna in och förbereda muntligt framförande att lämna in den 19 maj.
3. Svenska prov att plugga in till den 19 maj. :S
4. Ett NO prov att plugga till jag-vet-inte-när. :/
5. Hitta avslutningskläder/Avslutnings-jag-tänker-kalla-det-för-bal-kläder/min syrras student grej kläder(tydligen) den 26 maj.
6. Förbereda mig för muntligt kompensationsprov i tyska.

Det är allt jag kommer på. Det känns som "Pär Lagerkvist arbetet returns" Jag får samma känsla som jag hade då. Det tar aldrig slut de här arbetena! AAARRGH. Och det slutar ändå med att jag måste göra allt hemma. :/

Snart är det Göteborg! YAY.

Jag ska nog få ett sommarjobb. Det är lite läskigt, jag har aldrig sommarjobbat förut :S Tänk om de inte talar om för mig vad jag ska göra så jag gör fel och ingen tycker om mig sen får jag inte jobba mer?
Det är lättare att skriva rätt på daotrn när man har lite smått panik.
Det går säkert bra. Det är precis såna här saker som jag måste göra för att utvecklas som människa. Annars kanske jag blir ett djur.
Scary scary.

Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback