Små dilemman i vardagen

Jag har funnit den rätte.
- En vit ballongkjol från H&M.
Nu har jag avslutningskläderna klara, nu måste jag tänka på avslutningsfesten, det skulle vara lättare om det var en bal som alla andra, men neeej.
Jag blir galen på skor, jag har ett par gröna som är jättefina men jag har en svart topp med vita prickar så det passar inte riktigt in... sen kanske det är mörkt, och då ser de svarta ut? Men då har jag fortfarande inget som kompletterar de vita prickarna... Jag måste ha vita skor. Damn.
Jag skulle kunna ta mina loafers, men de ska jag ha på avslutingen och så får man inte lika fina ben i dem som ett par med klackar. Jag har ett par som ger skitsnygga ben, men de har helt fel färg. Snyft.
Jag har två veckor på mig, det är lugnt...

Gud vad trött jag är, och det är inte ens så sent... mina händer luktar filmjölk... Jag ska aldrig äta filmjölk igen.

Jag skulle skriva om hur det var i Göteborg, men ingen bryr sig, jag bryr mig inte heller. Vi skiter i det.
Som om det jag skrev tidigare skulle vara så intressant, hysteriskt rabblande om kläder och skor. Gud så intressant för alla andra.

Jag har en jättebra låt som ger lite konstiga känslor när man lyssnar på den; All that I've got - The Used

Snart är det sommarlov. Om två och en halv vecka ungefär. Vad fort det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback