Den lilla glödlampan har slocknat

Nu sitter jag här... I väntan på att tvättfan ska bli klar så att jag kan vara omiljövänlig och stoppa det i torkskåpet så jag iaf kan ha fuktiga kläder imorrn ist för dyngblöta eller skitiga.
Å andra sidan funderar jag på att ha en kjol. Jag ska nog ha det. Annars har jag pyjamasbyxor.

Förutom att jag har tvättat, har jag helt omotiverat möblerat om i mitt rum. Jag tar verkligen till drastiska åtgärder för att slippa plugga...
Oh yeah, prov imorgon, uh huh, där satt den. Har jag pluggat? njaaaaaaa... Har jag pluggat bra? Oh no... Knappt alls. Fast det brukar jag väl aldrig göra iaf, det brukar gå bra ändå. "Jag lär mig på lektionerna!!! XD"
Anyway så har jag möblerat om då. Det blev vackert, jag tog till och med bilder. 

Idag har varit den värsta dan på tröttskalan, jag var tvungen att lägga mig ner på golvet för att jag var så trött(sofforna var upptagna), och kaffemaskinen har jag praktiskt taget våldtagit i ren desperation efter uppiggning, jag skulle lätt känna mig utnyttjad om jag vore kaffemaskin.
Jag kommer vara hjärndöd resten av veckan.

Det kanske är svårt att koppla ihop att möblera om ett rum med trötthet som skulle klassas som en 10a på richterskalan, men efter allt kaffe har man sina små adrenalinkickar. Jag ville som sagt undvika det där med att plugga. Eller ville och ville...

Nu är tvättfan klar, jag hade inget sköljmedel med lika glad var jag för det för nu är... Ja vaddå? Katten är inne. Det duger.
Vad pratar jag om egentligen? Jag ska hänga tvätt nu och sen sova in lite vett i skallen.

*Nån trevlig avslutningsfras*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback