(Detta är en parentes)

Jag är hungrig. Så är det bara. Tjaaa

Jag har kladdkaka i väskan, den ligger i en påse, men jag vet inte vad jag ska göra av den... Den får ligga kvar där tills vidare. Det luktar gott i skåpet iaf. Och i väskan. Och min webcam funkar inte.

Nu ska det ju komma en sån där storm hit, till typ där jag bor bland annat. Men.. jag tycker det verkar rätt lugnt, det blåser ju inte alls. Men det kanske kommer sen, det ska iaf vara blåsigt när jag ska till skolan, vad kul om bussen skulle välta!

Jag har tänkt på såna där skolkort som man tar, egentligen är ju ingen nöjd med dem, och det är bara för att de gör en så ful.
"Le lite stelt tack, nej dra ner hakan litegrann så du får dubbelhaka.. Såja. Nej men ta bort håret från ansiktet, visst vill du väl visa alla dina fula ansiktsdrag? Ja men jättebra! Och visar vi överbettet, och däär satt den! Tack så mycket nästa."
Det skulle vara roligare om man fick posa lite, typ se lite naturlig ut? Inte så att man kanske ska dansa omkring och släppa ut vilddjuret i sig eller nåt, men lite mer naturligt iaf.
Det är väl bara för att farmor ska få nåt anständigt att ha på väggen som man ska se så stel ut.

Jag är inte bra på att blogga längre, det blir så stelt... Jag måste posa.

Nu tycker jag seriöst att bilddagboken måste funka, Gustaf behöver lägga upp sina egobilder och jag måste kolla på dem. Det borde vara olagligt att (jag vill ha kaffe) typ pausa, eller vad de gör, en sån sida.
Jag vill ha kaffe. Jag vill åla till Åre. (jag vet att det står 'åla' och jag menar 'åka' men det sög för kul ut för att ändra (och nu vet jag att det står 'sög' och jag menar 'såg' alltså inte att man sågar nåt, men när man ser nåt. Men det såg så kul ut, så jag ville inte ändra.)) Det där var nog den längsta parentesen jag nånsin gjort och nu har jag tappat kollen totalt på vad det är jag egentligen pratar om, men whuteevaa.

Ja, men om man skulle ta och dricka lite kaffe då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SERIOUSLY, du är mitt bot from emoness!

2006-10-30 @ 21:13:40
Postat av: sofie

glad to be at your service, eller hur man säger det ;):D

2006-10-30 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback