Jag ska i alla fall vara emo i morgon

Bliiing Bliiiing!

Emo är ett bra ord. Det har jag snott från Gustaf. Ett såndäradjektiv va? Imorrn ska jag vara emo.
Mne jag kommer inte lyckas, för det spelar ingen roll hur jävla arg jag är en dag, som eller vad som helst, det är alltid nån som ska komma och vara rolig så att man blir glad! Sluta muntra upp mig! Jag vill bara ha en enda jävla dag då jag är EMO! Ska det vara så jävla svårt!

Sen hattar jag de där jävla förståsigpåare som (-hattar??*hatar) skriver in insändare om politik! Ni kan ingenting och ni är patetiska! Tyst!

Fan, jag hade ju jättemycket att klaga på! Nu börjar jag emoa av mig lite... Jag har förfan ingen disciplin.

- Ja, såhär i efterhand kan jag nu konstatera att det var ett bra tag sen jag använde mig av ett sånt här omoget sätt att ventilera på. Men ibland behövs det.

Jag hittade bilder från 6ans avslutning, jag ser ut som en alkis. Trevligt.

Den här dagen är fel. Det är fel dag att existera på. En sådär dag där allt handlar om att ogilla så mycket som möjligt och att bli så ogillad som möjligt.

Det här inlägget har ingen somhelst logik i sig! det handlar mest om att skriva allt jag tänker på i fel ordning.

Jag blir så kreativ när jag är negativt upprymd. Det är det! jag är negativt upprymd!! Jag borde äta en hårdmacka med ost. Sån perfekt konsistens.

Jag vill prata fjärrsamtal i en liten apparat. Telefonera, telefonera, telefonera hela tiden.

Jag ska iaf vara emo imorrn. Ingen kan stoppa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback