Ofokuserat rakt av

Jag är helt ofokuserad, jag fattar inte vad det är med mig egentligen. Det känns som om jag har abstinens eller nåt.. Som om jag var beroende av nåt.. vad heter det? Jag vet inte.
Jag sitter och vad heter det? vajar? nej.. typ rör på foten sådär stressat, men jag har inget att vara stressad över egentligen. Det känns som om jag ska göra nåt, men inget.. jag ska inte göra nåt, jag hittar inte direkt nåt som jag vill göra heller, som om man typ bläddrar förbi saker när man letar efter det man vill ha men man hittar det inte, jag tänker inte ens på vad jag gör.. rastlös kanske det heter, fast egentligen inte, eller jo jag vet inte.
Jag skulle skriva, nej kolla på bloggen och så gick jag till startsidan och tillslut hamnade jag på nån sida.. facebox eller vad det är, mne nu skriver jag iaf nånting, jag brukar vara seg på det-
Jag borde stänga av datorn och göra nåt, men jag kan inte stänga av datorn för det finns inget annat att göra, jag pallar inte att kolla på tv, och jag måste duscha men då kommer jag bara gå och lägga mig sen och så kommer jag inte kunna sova, så kommer jag kolla på en dålig film och sen stänger jag av och går upp och sätter mig vid datorn iaf, så jag kan lika gärna sitta här och känna att jag väntar på att nåt ska hända. Jag vet inte ens vad jag pratar om egentligen men det har jag nog redan sagt.
Nu är det lite blåsigt ute, men det stormar inte, det kanske är därför som nånting...lugn före stormen, men jag är inte direkt lugn, det är inte så att jag är orolig eller nåt, jag är bara allmänt konstig.
Det känns bra att skriva det här, för då har jag nåt att göra och då beöver jag inte tänka på vad det är jag ska göra eller vad det känns som jag ska göra för att jag skriver det och nu har jag helt tappat poängen.

Jag kanske ska städa i mitt rum eller nåt, synd att min syrra har gått och lagt sig, annars kunde jag ha dammsugig också, det behövs ganska rejält. Jag kanske ska dricka té eller nåt för visst är té lugnande? Jag borde läsa igenom det här men jag kommer inte kunna det för att jag totalt har tappat koncentrationsförmågan så jag kan inte.
jag fick inte pengar idag heller, de kommer antagligen 3, det är väl en tisdag? det är ganska lugnt iofs, eftersom jag behöver dem på onsdag och så ska jag förmodligen shoppa på torsdag? Tur att jag ska åka till cornelia imorgon ganska tidigt för då kan jag gå upp och stressa så jag slipper koppla av, det blir nog bättre att stressa nu känns det som.
Det här inlägget, jag vet inte varför jag kallar det för inlägg men jag vet inte vad det heter annars, låter som nån som har aspergers syndrom eller nåt, men det har jag inte jag lovar, läs nåt normalt inlägg så visar det hur jag är i normala fall.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Såå ofokuserat Sofie, shit alltså. ;p

Postat av: detsomskaträffasdigidag!

haha du är bäst!!!!

2006-11-03 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback