Radiostyrt flygande

Fisk på kanyl! Den nya maträtten. Med potatis och sås till och outspätt koffein till efterrätt.

Nu har vi bokat en stuga i Åre! :D:D:D Och det var jag som hittade den ;)
www.gulavillan.net
(Om jag hade hängslen på mig skulle jag stoppa in tummarna under de där remmarna eller vad det är och dra ut dem och se stolt ut)
Men det är trevligt iaf... Då ska vi åka på sportlovet v.8. Nedräkningen börjar nu. 20 veckor kvar.

Jag måste klippa håret och jag hatar det fortfarande. Jag kanske ska klippa det kortare och tunnare? hmm.. Göm alla saxar annars kommer jag göra nåt drastiskt, som med "luggen"... Den kan jag iofs gömma som tur är.

Nu var jag tvungen att förflytta mig för att Hey Baberiba började.
Det känns lite småtöntigt, för farsan sitter också här med sin dator, och så kommer jag med min, och så sitter vi här och har värsta LANkväll.
Det är som när morsan ringer till Börje från övervåningen för att hon inte orkar hämta vatten eller nåt :P


Ja just det... Jag ska ju trycka på publicera också... Nu måste jag kopiera det för att lägga in texten en gång till eftersom att den kommer försvinna om jag publicerar nu eftersom jag glömde det..
Anyway...



You have no home, you lost your throne, where has it gone?
Well it could all come back
But you're being led by the walking dead
You stumble and you cracked the ground
You're pinned down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback