En plågsam död är bra för hälsan!

Jag försöker. Jag gör verkligen det. Men det är fan inte lätt när man har skrivit en halvmeter långt inlägg som kanske råkar ta en timme innan jag råkar komma på att jag ska publicera det, och då måste jag ligga in igen och då är hela halvetersskiten borta!
Så jag försöker vara lite aktiv iaf. Jag hade hittat lite roliga frågor att svara på, sen sitter jag skitlänge och försöker komma på lite roliga saker, sen när jag är klar.. BORTA.

Jag har simmat idag, en kilometer. Det var skönt, förutom att jag har ont i huvudet nu, och det kopplar jag automatiskt med vattnet som jag tror har kommit upp till hjärnan och långsamt bryter ner den så jag dör en plågsam död.
Ja, jag simmade iaf, det var trevligt. Bra för hälsan. Det gäller att vara HURTIG.

Jag kan inte skriva allt på en gång tydligen... det förra jag skrev däruppe skrev jag för en timme sen nu...

Jag ska hitta roliga frågor att svara på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback