Jätteödlan Fredrik

- Vad gjorde du på kulturnatten i helgen då?
- Jag var inte på kulturnatten, jag var i Horndal och tvättade takpannor.
- ...

Så kan det gå när jultomten har abstinensbesvär.

Och vad fan är :^) för smiley?? Ska det föreställa tics eller vad? Prova att skriva det på msn, det ser ut som tics. Det kanske ska föreställa jätteödlan Fredrik.

Jag vill nästan inte blogga för att tangenterna är så klumpiga... Höjden av lathet. Men jag får skylla mig själv som spiller té på dem. Och jag orkar inte gå hela vägen upp för trappan och tillbaka igen bara för att hämta min dator. Jag borde egentligen göra det, nu när jag har en egen dator, använda den som principsak liksom.

I morgon är det gröt!! och det där kaffet som jag alltid tar 2 (nej två ska det vara) skedar för mycket av så det smakar kaffesump. Men det behövs. Kaffe är viktigt för själens välbefinnande.

Jag ska nog skaffa en jätteödla som heter Fredrik. Men nu är det CSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback