Sär skrivning

Jag brukar särskriva ganska många ord som inte ska vara särskrivna har jag märkt i mina tidigare inlägg.

Jag är med på världens fulaste bild på min skolas hemsida... Jag ser ut som ett blekt analhål, eller en personifierad grimas.

Det var diagnos på spanskan idag. Jag ska nog starta ett radioprogram, jag ska kalla det "IG direkt". Första ämnet ska handla om hur dåligt det kan gå på diagnoser. Om jag inte ens kan spanska, hur fan ska jag klara av tyskan?? Det får bli andra ämnet i 'IG Direkt'

Det är en likadan skrivare här som vi har hemma... På Akademiska alltså, de har dåliga tangentbord, men likadana skrivare. Man känner sig som hemma. Jag börjar tillochmed hitta i labyrintkorridorerna!

Nej, nu ska jag ta och försöka sno lite plåster eller nåt kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback