How to kill a mockingbird

Today I saw a dead bird. Oh my god.

Och nu sitter jag här en fredagkväll vid datorn. Men det gör inget, man behöver inte göra nåt varje fredagkväll.
Ta det på lördag istället.

Jag bloggar mest för att det var ett tag sen och nu har jag chansen, jag har inte internet hemma som bekant. Eller inte?
Anyway, jag sitter i vardagsrummet med min dator och pappa sitter också här med sin dator, värsta lanet ju hööhöh.. Det är väl också ett sätt att umgås på, vi är ju i samma rum iaf.

Jag blir så arg på folk när man går på stan, alla tycker att de får gå i vägen, men det får de inte! För då kommer jag och maroderar och trycker ner dem i skosulorna. De kan minsann kliva ner från sina höga hästar må jag säga.
Men det är typ starkast överlever.. Som nåt jävla >Robinson! "Klara dig till andra sidan stora torget utan att bli nedtrampad eller rörd vid". Everyone fails.

Ja och sen såg jag ju den där döda fågeln, och alla som stod och kollade på och typ såg ut som de skulle spy. MEN DUMJÄVLAR kolla inte då om det är så äckligt, ingen bryr sig om ni svimmar av rädsla eller whatever. Masochister..

NEJ jag är inte bitter, jag är ganska glad faktiskt, som i en morgonrock och en tidning under armen och en rykande kopp kaffe i handen!
höhöhö

Kommentarer
Postat av: sanne

jag sitter vid en dator. på en fredagkväll. OCH DET ÄR SÅ JÄVLA UNDERBART OCH HÄRLIGT.

2007-04-20 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback