Mindlessly brainless

Nu var det typ två veckor sen.
Varför börjar jag alltid varje inlägg med att kommentera hur länge sen det var jag skrev nåt? Det är ju inte direkt givande, är folk intresserade så ser man ju lätt hur länge sen det var.
Okej, nu drev vi det för långt.

Idag har jag minsann varit ansvarstagande och köpt mat av skälet att jag ska vara hemma ensam hos pappa till måndag eller tisdag och han hade inget av substans alls i kylen, inte ens de där grundgrejerna som.. bröd.. mjölk? Pålägg..
Jag köpte världens fulaste, billigaste shampoo och balsam grej, sådär som man måste om man för tillfället har begränsad ekonomi. Jag vågade inte chansa på att inte köpa nåt då mitt hår är en symfoni av fett typ. Men det är ju bara för att jag är tillräckligt dum att ta hårvax och försöka platta ner skiten rakt på huvudet, så nui ser det ut som om det lider av fetma. Vilket det gör.

Jag gick upp tidigt imorse, jag skulle ta 09.20 bussen, och från stationen var det bara jag, amanda och emilia på bussen, det var rätt skönt. Till skillnad från när man tar bussen efter skolan eller nåt, det är ju värsta utmaningen! Folk står och trängs värre än på en konsert och man blir upptryckt i ryggen på nån svettig gubbe som luktar illa av nån tant med fult hår som ser tjurig ut och står och muttrar hela tiden. Usch för folk, de är att förkasta.
Jag är så trött på alla förutom de uppenbara (som jag känner då) som åker min buss! Samma jävla människor hela tiden, så ofta att man märker när nån som man egentligen inte känner kar klippt sig! Det är fan sjukt. Jag skla börja åka en annan buss.

Nu äter jag frukost iaf, jag tycker om prickig korv. Och juice.
Hoppas på MAK idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback