Snott från Sanne

1. Ett namn jag lyssnar till:
Sofie (Fulaste formuleringen på frågan jag hört)
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag kan äta stark mat (H) Och lyssna på folk
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är lite mesig.
4. Detta är jag rädd för:
Spindlar och fåglar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: 
Kaffe, kärlek och Ipren 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: 
Vad som helst med koordination, slicka på min armbåge och koka ris 
7. Detta tycker jag om att göra:
Dricka vatten, fika, träffa koooompisaaar, lyssna på musiiiiiik, photoshop, ta wannabe estetkort
8. Detta vill jag göra just nu:
Sluta ha ont i huvudet och bli övernaturligt motiverad att träna
9. Bästa känslan:
Lycka
10. Värsta känslan:
Ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: 
De här frågorna känns så corny.. Men ååh, humor, intelligens, kunna uppskatta mig, och vara lite gentleman (GAAH) 
12. Är du kär just nu: 
Nej jag är ju inte det, som vanligt
13. Jag vill gifta mig:
Tar det som det kommer
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bli rik på mitt underbara jobb som jag ska ha, lära mig spela piano,
15. Min käraste ägodel:
Eeeh.. Kameran? Om det var en annan. Datorn kanske? Nej jag är inte materialistisk
16. Något jag vill ha i present:
Något som har en eftertanke
17. Detta har jag på mig just nu:
Mysbyxor och linne. Dagens outfit, någon?
18. Favoritkläder:
Svarta jeans och whatever
19. Favoritdjur:
Men jag har inget favoritdjur. Toaletten kanske.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: 
FJORTISPUNK!
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Pretend
How To Save A Life
22. Skola - roligaste ämne:
Hmm, jag vi haft fotolektioner hade jag valt det. Men whaaa språk kanske
23. Stjärntecken:
Lejon
24. En bok jag gillar: 
Allt för min syster 
En film jag gillar:
Dokumentären om sjölejon.. Jag har inte speciella såna saker
26. TV-program jag gillar: 
Grey's Anatomy, House, Desperate Housewives, och den där med den snygga nörden, vad han nu heter.. 
27. Favoritdoft: 
Parfymer - Alien och Sensi
Annars så gillar jag väl doften av haaav och sooommmar höhöhöhö 
28. Detta äter jag gärna:
En originell påskmiddag hahaha
Kyckling
29. Dricker helst:
Vatten (jaaa) koffein och kolsyra
30. Favoritgodis:
Choklad, vingummin, MINT. I've got the taste of an old lady!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Azorerna *aw
32. Färg på mina ögon:
Blåögd som.. Ja.
33. Min längd:
1.62 om jag har tur
34. Jag tror på:
Att jag kan flyga. För jag är ju inte religiös eller nåt.
35. Jag spelar:
Dum. Haha förlåt, jag kunde inte låta bli. Men.. Nej jag spelar varken det ena eller det andra
36. Person jag beundrar:
Oprah. Marilyn Monroe. Och en politiskt korrekt nudå.. Ghandi? URSÄKTA mina ideal då.
37. Så här bor jag:
I'd rather not talk about it if you don't mind.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Mina krukväxter är minsann inte emo!
39. Det här tänder mig:
"Tänder mig"? Ursäkta? Inte den formuleringen iaf.
40. Det här gör mig avtänd: 
Generellt sett äckliga saker? 
41. Favoritfärg:
Grå och glad, kexchoklad.
42. Favoritcitat:
Det finns sååå mycket, för mycket.
43. En hemlighet jag vet:
Vänta så ska jag berätta
44. Bästa present jag fått:
Den som personen lade mest tanke i, equals jag vet inte
45. Senast köpta skiva:
OJ! Gud, jag skäms nästan, jag kommer inte ihåg!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen? Kanske?
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Antingen avsaknaden av haklinje eller fettknölarna! (Försök inte försköna det ordet, vi vet alla att det ÄR fettknölar, inga jävla kärlekshandtag här inte!)
48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan vända ut och in på örsnibbarna och få dem att stanna så och vicka på öronen
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett stort farligt djur.. En gris!
50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Fritt fram för vem som helst..

Kommentarer
Postat av: sanne

hur vänder man ut och in på örsnibbarna?

2007-04-09 @ 19:56:46
Postat av: sofie

det ska du minsann få se!

2007-04-10 @ 00:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback