Ante rapporterar

Man kan välja sina tillfällen att ta sönder en kaffebryggare, man kan göra det en solig dag i maj, eller nån dag innan nyårsafton, när det ska komma en massa folk. Vilken dag är din dolmiodag liksom.
Nej nu blir det snabbkaffe, som man måste koka vatten för. Hoppas fan att det är en kaffebryggare som mamma får.

MEN INNAN JAG GLÖMMER DET! JAG SÅG TONY FRÅN REDERIET PÅ HEMKÖP!
Han gick ifrån att gå emot entrén med sin son till att stå inoljad naken, väntades på oss, och han hade INGA barn med sig. Det är fint hur sanningen kan vinklas, som på dokusåpor. Jag är en dokusåpa.

Nedan följer ett inlägg från min fyraåriga kusin:
ante.

Japp, det var det! Snart kommer han bli fem. Och efter det kommer han bli sex. Och då ska han gå i skolan. Säger han iaf.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback