god fortsättning för i helvete

Jag kan just nu räkna upp till fem barn under 10 i samma hus som jag befinner mig i.
Så det är jag, och fem barn. I samma hus.
Bra, då har vi konstaterat det.
Det är inte bara jag, och fem barn i det här huset. Det befinner sig också ett trum-set i samma rum som jag ska sova i. Alltså vardagsrummet.
Vi har alltså barn, trummor, och mig i vardagsrummet. Slutledning: Jag kommer vakna av att nån spelar trummor högt i otakt.

Det finns såklart också vuxna människor. Men det finns också alkohol så då vet vi alla var det slutar.

GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sofie, jag tycker synd om dig!!!

Postat av: Anonym

Du gick från huvudvärk hemma hos mig till HUVUDVÄRK hemma hos dig.

GOD JÄVLA FORTSÄTTNING, liksom! Tack så jävla mycket då, jävligt schysst!

2007-12-30 @ 23:07:04
Postat av: sanne

Bit ihop I tell ya... Eller jag säger som du, gimme some serious shit! ;D

2007-12-31 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback