Jag har ett generöst jobb

De är generösa på mitt jobb. Ibland får vi ta med oss roliga gratissaker hem, och nu i juletider var det extra mycket, jag tog följande:
- Torky, pappershållare som får plats med många kilometer papper
- En mystisk kuddliknande sak med ett lamm på
- Ett kilo godis (som jag inte tycker om, men gratis är gratis, tough luck, smaklökar)
Sen fanns det även sockerströare och fiskgrillhållare. Men det tog jag inte, för en sån har jag redan.

Sen fick jag höra att jag skulle gå och ta en julklapp, jag hörde inte riktig vad det var eller var det låg, för han pratar så lågt och sen sprang han iväg. Jag fick det till att det skulle vara ost, i en låda eller nåt. Men jag hann aldrig undersöka det.

Det är rätt schysst, nu slipper jag ju köpa julklappar!

Kommentarer
Postat av: sanne

så meningen med ett jobb är att man får gratis julklappar... Sweet! Ge mig ett! ;D

2007-12-22 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback