Kul i jul

Jag är ju dum i huvudet som skickar en länk på en blogg som är roligare än min, det är bra, det kallas självdestruktion! Nu har jag inget kvar att leva för 
Jag kan lika gärna ta bort min blogg och flytta till jämtland och leva bland renar och äta renklämma resten av mitt liv. Fast det kommer ju inte heller gå bra för renarna kommer ju göra uppror när jag slaktar deras vänner och så kommer de äta upp mig istället

Inte ens renjävlarna kan jag äga...

Temadagen som vi hade, den gick jag ifrån iaf, efter jag hade stannat kvar i en timme och gjort ingenting i väntan på att nån skulle äta med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOFIE, DIN BLOGG ÄR ROLIG.

Ät inte gul snö och säg inte balle.

2007-12-20 @ 16:00:05
Postat av: Sofie

fan.. okej då jag ska inte

2007-12-20 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback