så innovativt

Ja nu är jag inte helt oväntat sjuk, och jag tänker inte komma med att det är så jävla ironiskt eller typiskt, eller bara utmärkande att man blir sjuk första dagen på lovet. Det händer för ofta för att det ska vara en sensation.

 Jag tänker inte ta en massa c-vitaminer och skit, nåt verkar ju vilja att jag ska vara sjuk, och då tänker jag fan inte ta ansvar för det, då får jag väl vara sjuk då! That's right, bitch, så upprorisk är jag!


Idag på jobbet hade jag en bra kund, han visste vad han var ute efter, var rak på sak och ärlig, och var trevlig i sitt bemötande när jag inte kunde uppfylla dessa krav.
- Han ville ha grötris av ett bättre märke.
Jag jobbar på en stormarknad, jag är inte prostituerad.

Sånt beteende respekterar jag, annat än att folk klagar utan grunder, det är inte så att man kräver av alla att de ska uppskatta utbudet, man kan göra det på mer eller mindre bra sätt. Go konstruktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback