Skidskytte är tråkigt men Gustaf är rolig

Nu har pappa kollat på skidskytte hela dagen, det är tråkigt! Hör du det? Det är TRÅKIGT med skidskytte!
Och sen vart det ett annat program, och nu är volymen plötsligt jättehög. Det är lite jobbigt. Jag funderar på att sänka, men det beror på hur långt borta fjärrkontrollen är.
Nu har jag sänkt, det var olidligt.

Nu ska jag blogga om Gustaf.

Det här är Gustaf:
Han är mitt referat, det mesta jag pratar om kan kopplas ihop med honom, Gustaf är ett fint djur! Ser ni?
Han fyller år snart, men det orkar han inte. Det gör jag.
Vi gör mycket roligt ihop, och vi är lite finare, lite bättre.
Han är som en kameleont, han har många fina frisyrer i sitt bagage, och jag like it!
Han är min personliga stylist, alltid med hårspray i bakfickan! Eller nåt.. Men ändå!
I can't liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeee if living is without youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Han kan kallas bäst helt enkelt!

Och nu är Amanda här också! :D

Kommentarer
Postat av: af Silfver

HAHAHAHA, det där var fan något av det finaste jag läst!
Tack, Sofieee!

asså guman asså ändra dig innte för asså du e så jävla fin somm du e!!!! (L)(L)

2007-12-15 @ 17:03:14
Postat av: fjortizzz

asså ja e så himmla serri när ja skriver de här asså gumman du e så himmla fiiiiiiiiiiiiiiiin

2007-12-27 @ 03:51:37
Postat av: fjortizzz#2

aaaawwh taaack älskliiing!
men asså gumman du e bäst asså! de e du o ja lixx

2007-12-28 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback