Var är snön :(

Man måste nästan fira jul med människor som man känner sig naturlig med, det blir lite jobbigt annars.

Sen tycker jag såhär; om man inte är så intresserad av att satsa på julen, kan man inte göra nåt annat då? Nåt lite otippat så man kan ha kul ändå istället för att bara fira lite halvtaskigt. Jag bryr mig inte på det sättet, men jag skulle ändå tycka att det skulle vara kul om man gjorde så mycket som möjligt om man satsar på jul, så man får lite julstämning. Det kan vara för att det inte är snö också iofs.

Min jul då.
Det var absolut trevligt, det var inget direkt suckberättigande, men det var inte så speciellt heller, så jag gick hem till Amanda och Emilia och sov där, det var också trevligt :)
Sen ska jag väl "fira jul" igen, med mamma, vi får se hur bra det går, för det skulle ändå kunna vara mysigt.

Nån gång ska jag fira en amerikansk jul, de är ju hårdsatsare.


Kommentarer
Postat av: sanne

Ahh ge mig en amerikansk jul.. En sån där som man alltid ser på tv :D
Gaah Sofie, jag har sjukat ner mig ordentligt... Hur går det för dig, still fetsjuk?

2007-12-25 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback