20 questions

Det är Sanne som hittar de här frågorna, jag snor de från henne hämningslöst...

1. Hur ser din musmatta ut?
Det spelar ingen roll var jag är, musmattjäveln ser alltid likadan ut, vit med prickar...
2. Värsta känslan?
Den där när man har en k'änsla av att man precis gjort ett stort misstag. Och allmän melankoli
3. Bästa känslan?
När man når sina mål.. det finns liksom inte så mycket originellt man kan säga om en sån fråga.
4. Din första tanke när du vaknar?
"men sluta snarka för i hlvt..!"
5. Berg- och Dalbana - skoj eller otäck?
Riktigt kul.
6. Bläck eller blyerts?
Ja herregud om ändå världens problem vore såna saker.. Blyerts, jag skriver alltid fel.
7. Hur många signaler innan du svarar?
För det är ju verkligen så att jag sitter och räknar dem. Så fort jag hinner såklart..
8. Choklad eller vaniljglass?
Choklad.. Fast jag är inte nåt big fan av glass om det inte är superspeciell glass.
9. Har du någonsin varit kär?
Allt är relativt. ja.
10. Äter du stammen på broccolin?
Varför just allid den här frågan? Nej, jag äter knappt grönsaker.
11. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Eftersom väggarna i mitt rum är schizofrena i mitt rum, en vägg av utskriftspapper typ, och en annan av stenhård betong så ser det ganska fullproppat ut på ena sidan och tomt på den andra.. Bokhylla, bilder..
12. Vad har du under sängen?
Golv. SÄngen är en såndär.. kompakt sak..
13. Favoritfilm(er)?
Kan vi alla bara komma över det därmed favoritfilmer? Man har inte favoritfilmer..
14. Hur lyder ditt motto här i livet?
Eat drink and be merry, for tomorrow we may die
15. Är glaset till hälften fullt eller till hälften tomt?
Jag har mitt oerhört braiga svar på den frågan; Det beror på om man nyss har hällt i nåt eller om man precis druckit ur det.
16. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Jultomten
17. Om du skulle färga ditt hår permanent. Vilken färg?
Eeh.. Jag har permanentat håret? Blont, det är det enda som funkar, annars blir det algfärgat..
18. Vilken musik strömmar ur dina högtalare just nu?
Jag hatar den formuleringen! "strömmar ur dina högtalare.." Nej, det är inte originellt och jag lyssnar bara på en dammsugare just nu.
19. Om du vore ett trädgårdsredskap vilket skulle du vara då?
Jaghar en känsla av att jag har svarat på de här frågorna förut.. Det mest brutala? En häcksax? Gräsklippare?
20. Har du rätt fingersättning när du använder ett tangentbord?
Mitt sätt är alltid rätt. Hehe, nu var jag klyftig minsann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback