Bara sådär i allmänhet

jag är dålig på att blogga ju.. Jag har inget speciellt att prata om egentligen. Inte att jag har tråkigt, men jag är dålig på att återberätta saker jag har gjort.
Jag måste plugga egentligen, och skriva ett CV..
Om en vecka är det två dar kvar till Åre! Fan vad kul det ska bli!

Nu ligger jag i min säng som ett osocialt freak.. Fast amanda har varit här, då var jag social. Men hur många tillbringar en lördag i sitt rum? :/  som inte är sjuka då..
på tal om sjuk, gustaf nu måste du bli frisk snart! jag tjatar om det hela tiden, men det är tråkigt när du är sjuk ju! The power of Oprah and IK will make you frisk!

Jag vill photoshoppa bilder.. men jag har programmet på andra datorn, och jag kan inte lägga in bilder heller. Där försvann den idéen. Heheh... Jag är så kreativ.
Mne jag vet vad felet är! Jag får ju inte slösa pengar förrän i Åre så jag får ingen inspiration till att göra nåt

Haha min syrras kompis är så söt (de är typ 7) hon brukar komma in här och prata med mig ibland, oftast när hon och min syrra bråkar, då får jag vara fredsmäklare..

Jag ska nog... duscha snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback