Grå och glad, kexchoklad

Idag har jag varit på Gränby centrum, morsan ville dit för att det var en massa jätterea, och hon lyckas alltid hitta en massa grejer då.. Jag hängde på mest för att kunna säga att jag har gjort nåt idag, men det var trevligt för jag fick en tröja och ett par vantar och tre filmer.
Gissa vilken färg tröjan och vantarna är? Jo, grått såklart! Det är så typiskt mig att köpa gråa, svarta och enfärgade i allmänhet. Jag dras till dem som en magnetisk kraft, som andra dras till lite speciella originella saker. Det räcker med att se grått så dreglar jag liksom, wahay för ansträngning till boring.

Vantarna var jättesköna..


Om en vecka är det kvällen innan Åre! :D:D:D:DD FATTA VAD KUL!!!

Och så går man upp astidigt och åker iväg, och så träffar man resten och så åker man en bit till och stannar och käkar hotellfrukost.. Och sp är man framme efter ett antal timmar och så är resten av veckan bara så jävla skön (H)

AAH! Jag är så glad idag! Jag älskar alla och allt :D


Kommentarer
Postat av: mr emohals

awww du är söt!

2007-02-13 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback