Sanne min vän

Nu ska jag berätta en sak, en sak om Sanne min vän. Hon vill att jag ska blogga om henne XD så here goes:

Sanne har jag känt sen 4an och vi har hängt ihop sen 4an 5an då, hon är grymt jävla bra och riktigt rolig, henne skrattar man med, inte åt ;)
Jag kommer ihåg vårt gemensamma intresse Arkiv X och hur jag frälste henne (åhjo, erkänn) och när vi typ tömde 10kronorsgodisaffären och frossade som fan och kollade på det, det var underbart!
Och när vi pratade i telefon och rågarvade aslänge! Eller när vi stod utanför lärarrummet i mellanstadiet och åt somas bullar fast man inte fick äta! Och tryckte dem när gympaläraren kom! Och när han frågade varför jag hatade honom.. fast det här ska ju inte handla om honom.. men Sanne var med på det XD
Awh vilka minnen, det finns en massa till men de ryms inte på min blogg allihopa..
Alla skämt som dragits..

Imorgon ska hon blogga om mig ;) right? pearl.blogg.se

Sanne är en sann vän :D

Kommentarer
Postat av: sanne

Superbra blogg, jag bloggar senare ;)

2007-02-01 @ 23:00:16
Postat av: Anonym

bara för att jag ska läsa hennes blogg nu:D

2007-02-03 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback