Vad har hänt med min blogg?

AAH! Fan ta mig! Så fort jag har en sårskorpa så ska jag pilla sönder den.. Det är nåt med mig, som när jag sitter på bussen på vägen hem och tänker "antingen så väntar du med att sitta vid datorn, eller så skriver du klart nån skolgrej" och så kommer jag hem, och allt det där har liksom bara blåst bort. Eller att det alternativt försöker vråla och stampa med fötterna och och skrika "neeej!" allt det kan för att få mig att motstå, men nej. Likfullt i fan sätter jag mig vid datorn ändå, med dreglande käft och tom blick. Jag skyller på msn och photoshop.
Nu vart det himla off-topic men vad jag menade var att jag inte har disciplin.
Jag behöver som sagt en hobby. Det har jag ju inte alls tjatat om de senaste femhunda inläggen.

Jag tror att jag måste ta en paus från bloggen eller nåt :( Jag är så oinspirerad och inget jag skriver blir bra. Jag kommer inte ta en paus från den, men den har liksom förlorat sin.. glans?
Sorg. I mitt hjärta. Vad göra.

Jag måste hitta nåt att klaga på tror jag, jag har varit alldeles för lugn och harmonisk på senaste tiden, fan ta det. Man ska inte må bra i själen! Då är man tråkig. Jag tycker alla ska gå runt och utsätta sig för irriterande grejer, då blir man ganska kul att lyssna på. Som mig när jag skulle skriva mitt CV härom dagen, jag skulle fixa en ruta att ha text i. Låter inte så svårt, men visst var det det! Jag använde works för att spara på Word, det ska aktiveras och skit.
Works har iaf inte rutor som syns, då försökte jag med word då, och det såg helt jättestört ut! allt var enormt, och det ville jag inte ha. Jga försökte fixa bilder som rutor, ALLT. Men inget funkade, så jag satt såklart och svor, mordhotade och var arg på datorn och det funkade ändå inte. Sen fick jag hysteriska sammanbrott och började skratta sådär som när man förlorar kontrollen, sen funkade det.
Yippee.

Och det är fortfarande tråkigt.

Kommentarer
Postat av: IK:s MFK= greta, fuck the world!

jag tycker om dig sofie! din blogg är verkligen räddningen när man har tråkigt!

2007-02-25 @ 02:51:12
Postat av: sofie

aaaw :D jag tycker om dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback