Bilddagbok

Jag har skaffat bilddagbok! :D Det är en väldigt underbar sak som är smått beroendeframkallande så i den grad att jag tar kort på vad som helst bara för att får lägga upp nåt XD

Snart börjar skolan och jag vill inte. Jag vill vara ledig resten av livet. Och jag vill inte höra något om "men det blir ju så tråkigt i längden, och blablablaaa.." från alla såna där förståsigpåare som ska ha åsikter om allt.

Men jag ska åka till Paris!! I slutet av april, och jag har inte fattat det än! Det ska bli så jävla kul! Åååååh vad underbart... Då har jag något att se fram emot iaf ^^
Och om inte ens två månader är det lov igen och då är det Åre! Fan vad kul det ska bli!

Jag måste skaffa sommarjobb också, jag ska skriva nåt slags CV som jag ska dela ut på olika ställen... Vi får se hur det går med det, jag vill fan inte vara pank hela sommaren...
Det får jag tänka på nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback