Flickan med det algblommande håret

Just for the record,
The weather today is slightly sarcastic with a good chance of:
A. Indifference or
B. Disinterest in what the critics say



Jag har suttit och lyssnat igenom alla Panic! låtar, de absolut flesta är riktigt bra. Sån klockren text.. Och alla titlar på låtarna sen.

Jag har algfärgat hår. Det skulle bli nån slags ljusbrun/mörkblondpågränsentillbrun färg utan några gråa pigment i sig. Men algfärgat blev det. Mer åt det gråa hållet, riktigt fult är det iaf. På nåt sätt har jag nog alltid haft grönt hår. Jag är kanske radioaktiv.

Jag har ont i huvudet, det känns som om hjärnan trycker på ögonen så att de ska ploppa ur, jag har varit förkyld i nästan en vecka och när jag väl tror att jag ska bli frisk blir det inte så. Och min näsa är störd. Argh.

Och så var det nåt mer. Vad var det.
Jag vill åka bort! Till Grekland igen typ, som i somras med Cornelia! Ååh vad jag vill..

Kommentarer
Postat av: sanne

jag tror min blogg är borta för evigt...

2007-01-14 @ 20:43:21
Postat av: Sofie

Jag ska sörja den grovt.. men nu har du en ny!

2007-01-14 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback