Jag är inte mig själv längre

Jag har ju en blogg. Uppenbarligen. Och vissa jag känner har bloggar. Det tycker jag är kul, jag tycker det är kul att blogga och att läsa mina kompisars bloggar. Men det är ungefär så långt som det sträcker sig, jag tycker verkligen inte om andra bloggar än de som jag har nämnt redan.
Jag vet inte riktigt varför, det kanske är att kasta sten i glashus eller nåt men det är verkligen creepy att läsa andra bloggar. De verkar så konstiga på nåt sätt, det är som om alla som bloggar har nåt fel på sig (utom de jag känner såklart).
När jag läser igenom min blogg och mina kompisars känns det inte ens som samma grej, det är inte som vi bloggar riktigt, det är de andra som bloggar. Läskiga människor som bloggar. Om alla i Sverige är som bloggare så blir jag lite rädd tror jag. Jag vill inte att människor ska vara såna.
Det kanske är att jag inte vill veta mer om andra människor som jag inte har träffat. Men samtidigt gillar jag att veta en massa saker om de jag känner! <333 på alla er!

Nu blev jag riktigt positivt inställd till folk helt plötsligt. Fast mest alla vänner, nu sitter jag här och uppskattar mina vänner på min blogg, medan jag egentligen borde säga det till dem.

Jag undrar om jag har nämnt min hemska bussresa som jag hade igår.. De flesta vet väl om den redan antar jag. Men jag kan ta den igen: Jag står och väntar på bussen, det är askallt, bussen kommer. Yay tänker jag. Jag går på bussen, varför är sätet så kallt? Åker lite.. Värmen kommer säkert snart. Det blir kallare och kallare, vad fan har hänt med värmen?? Till slut är det riktigt råkallt, nästan minusgrader i bussen, jag har på mig mina enorma vantar som ser ut som isbjörnar ÄNDÅ är händerna kallare än vanligt. Till slut håller jag på att avlida av köld och då ska jag gå av. Ute är det ju ännu kallare och jag kan knappt böja på knäna och andningen blir helt störd. Frystorkad Sofie ute och går. Jag kommer hem och slänger mig i badet och knäna är blåa pga att de är kalla, det blåa försvinner efter ett tag.
Vad är felet med UL egentligen? Man borde inte få köra bussar utan värme!

Nu är det fredag iaf och det är skönt. Jag ska soooova i helgen.

Vad är det för fel på mig?? Jag skriver inte som jag brukar! Jag har blivit för påverkad av andra bloggar... Jag ska läsa igenom alla mina inlägg igen och bli som vanligt. Det här är sorgligt.. Vart tog jag vägen?


Kommentarer
Postat av: mr emoögon (som har svullnat igen...=O)

hahahaha återigen har du lyckats få mig att skratta!

2007-01-28 @ 12:08:31
Postat av: Sofie

men what's up med dina ögon? :O du måste bli frisk snart.. haha den här var inte rolig tycker jag :( det är inte som det brukar vara :/

2007-01-28 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback