Jag.. har.. tråkigt?

Jag missar alltid folk.. Med typ tre minuter eller nåt. JÄMT, det är störande! Jag vill att alla ska vara inne på msn eller vadsomhelst när jag är inne. Nu är knappt nån inne alls och de som är det har nån låtmigvara status.
JAG HAR TRÅKIGT.
Please. entertain me.

Haha jag är patetisk, mitt sociala liv går ut på att prata med folk på msn.. Och nej, det räknas inte om man är sjuk. Men jag är inte sjuk och jag sitter ändå vid datorn. Fast igår var jag ju hos amanda och emilia, vi hade fan kul! Fast kladdkakan blev asäcklig och jag trashade den.

Imorgon ska jag gå upp klockan fyra på morgonen och styla håret. Bara för att.
Fast det kommer jag inte göra. Jag kommer nog vara på dåligt humör imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback