Jag ska aldrig blogga igen

FAN VAD JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA BLOGGEN!

nu ska jag fan gå och grina, jag skrev en halvmeter blogginlägg som tog en helvetesjävla timme och bara därför försvinner skiten för att man han varit inne för länge! JAG SKA AVSLUTA MIN BLOGG JAG ORKAR INTE MER FÖR FAN! jag ska aldrig nånsin ever blogga igen. Det händer alltid när man kommer på nåt bra!
Jävla sida, den förstör mitt fucking liv!

HATAHATAHATAHATAHATA

JAG SKITER I OM JAG ÄR OMOGEN! Försök själv att skriva ett bra blogginlägg som du tänkt på en hel dag och se det försvinna!
NU ska jag gråta ur min frustration för den här dagen suger och allt är emot mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men nej. du ska inte sluta, men gråt gärna ut din frustration, kvinna! djävulen bär prada i morgon, ffs!

2007-01-18 @ 22:40:38
Postat av: sanne

Oh no! Please don't... I put a bag over my head.

2007-01-19 @ 16:47:31
Postat av: sofie

ok ok jag ska inte sluta då.. men jag blir så frustrerad ibland.. men ni är bra :D

2007-01-20 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback