Makra me up, Scotty!

Jag känner för... Förnyelse. Det hade kunnat vara originellt om det inte hade varit för att det precis blev ett nytt år och att det genom det är svårt att hitta nån som inte lider av förnyelsesyndromet.
Jag skulle kunna byta skola t.ex. (egentligen inte) men då skulle det vara i nån större stad. Jag skulle kunna flytta. Jag skulle nog egentligen kunna byta land, byta livsstil.
Eller kanske inte. Jag kanske bara behöver BYTA BANK!! XDXD
Heheh.. nej det var ju inte så kul, jag vet...

Vad kul det skulle vara om jag fick ta med mig alla människor jag vill ha kvar till mitt nya land, då skulle det bli perfekt. Typ en ö med all service man kan tänka sig... Jag blir alldeles knäsvag när jag tänker mig min ö.

Jag behöver GÖRA nåt iaf. Fast det ska jag ju när jag tänker efter. Men det känns inte konkret, mer.. Abstrakt. Som om det inte hör hit.
Men vad fan svamlar jag om egentligen! Det måste vara champagnebubblorna som åkte upp i huvudet och satte sig... Där de inte skulle. Jag kan inte ens formulera mig längre.

Makroeffekten är något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback