provokation. eller kanske bara tidsfördriv?

Jag dör av tristess... Jag har verkligen ingenting att göra alls, ingenting är lockande heller..
Jag hatar när jag inte har nåt att göra, då känns allt verkligen tråkigt, det är rätt deprimerande. Egentligen är det nog nåt man måste lära sig, att klara av att inte göra nåt utan att må dåligt av det.

Och nu har jag lyssnat på samma låt fem gånger, till och med musiken på datorn är tråkig..

Fan jag låter precis som de där irriterande människorna som bloggar som inte kan skriva ordentligt. Såna där som tror att de är så himla djupa och viktiga men som inte ens kan skriva ordentligt.
Jag bara ber om en kommentar som påpekar vart jag har grammatikfel och att jag ska minsann inte komma och tro att jag är så himla bra jag heller av nån som tror att de är ännu viktigare och såna underbara gudfruktiga människor som skyddar de svagare människorna som lever sitt liv genom sin blogg..

Men kom igen nu, enda skillnaden mellan mig och dig är att jag vågar få utlopp för föraktet mot allmänheten som man egentligen inte menar. Att det ska vara så himla tabu, man kan ju inte gilla alla hela tiden? Och om det är nån som gör det är det den personen det är fel på.

Med min tur kommer jag bli åtalad för hets mot folkgrupp eller nåt.. Varför kan man inte bara få utlopp för frustration?! Det ska alltid vara nånting.

I såna här lägen önskar jag nästan att ingen läser min blogg, jag är på mitt väldigt otrevliga humör som vill kritisera allt och alla medan det egentligen är så att jag projicerar mig på andra för att jag inte klarar av mitt förakt mot mig själv, för det är ju mig det är fel på.
Hah vilket psykologitjafs XD det ska alltid finnas såna ursäkter... Man kan inte bara få vara dryg. Men vem vet? Jag kanske har gudkomplex? Eller kanske... Schizofreni?
Det kan inte helt enkelt bara att jag är UTTRÅKAD?! Och att den här låten fortfarande suger lika mycket? Och att jag när allt kommer till kritan bara sitter och har en monolog för mig själv för att få tiden att gå?
Så kanske det är.. Jag vet inte. Allt jag vet är att jag ska hitta på nåt bättre att göra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback